دانلود Call of Duty Heroes – بازی ندای وظیفه اندروید

تبلیغات
دانلود Call of Duty Heroes – بازی ندای وظیفه اندروید

Call of Duty Heroes نسخه اندرویدی از سری بازی های ندای وظیفه در سبک اکشن به صورت آنلاین بوده که به تازگی توسط شرکت Activision Publishing عرضه شده است. پایگاه نظامیتان را از صفر بسازید و آن را گسترش دهید و ساختمان های دفاعی را در آن قرار دهید. سپس ارتشی از سربازان نخبه و ماهر را ایجاد کنید و به سایر پایگاه ها هجوم ببرید تا به منابع و افتخارات خود بیافزایید.

دانلود Call of Duty Heroes - بازی ندای وظیفه اندروید

ارتشی که در بازی Call of Duty Heroes می توانید به وجود بیاورید، تنها از سربازان تشکیل نشده، بلکه امکان استفاده از هلیکوپتر ها و هواپیما های جنگنده نیز فراهم شده است. قبل از هر حمله ای، زیرساخت های دفاعی طرف مقابلتان شناسایی کنید و با توجه به قدرتشان، نیرو های نظامی را به آن منطقه اعزام نمایید. با سایر کاربران و دوستانتان در اینترنت، متحد شوید و گروهی را از بهترین ها تشکیل دهید تا در نبرد های چند نفره شرکت کنید.

 

طبق معمول برای ساخت هر چیزی در بازی ندای وظیفه: قهرمانان نیاز به منابعی خواهید داشت، پس سعی کنید تا نبرد هایتان را با پیروزی به اتمام برسانید تا غنائمی نسیبتان شود. هدایت سربازان در Call of Duty Heroes نسبت به وسایل جنگی هوایی ساده بوده و با کمی تمرین می توانید مهارت خوبی در چنین جنگ هایی کسب کنید. اما برای استفاده از هواپیما یا هلیکوپتر نیاز به آموزش های بیشتری دارید تا به سوی اهداف دشمن نشانه بروید و سپس شلیک نمایید. طبق توضیحات سازندگان بازی Call of Duty Heroes طراحی سربازان از نسخه های پیشین و اصلی ندای وظیفه الهام گرفته و شخصیت های محبوبی برای فرماندهی هر پایگاه در نظر گرفته شده است. هم چنین کیفیت تصویر این نسخه در سطح مناسبی قرار داشته و از موسیقی های متن چالش انگیزی در هر مرحله از این عنوان بهره برده شده است.

حجم فایل ها : 50.07 و 42.90 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3.3 یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج سازی از حالت فشرده : sdcard/Android/Data

توجه :

برای اجرا نیاز به اینترنت دارید.

 




:: موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , بازی موبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی , دانلود بازی کالاف , 2014 , دانلود رایگان بازب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Paradise
تاریخ : یک شنبه 7 / 9 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: